Страницы

неділю, 3 листопада 2013 р.

Веселі дзвіночки

      Якщо вважати, що більшість моїх буденних "розваг" зводиться до виходів на прогулку з  моїми трьома козаками (в нас немає "няні"), то можна сказати, що минулий тиждень був насичений подіями.
       По-перше, до мене в гості приїхала моя мама. Вирішила зробити отакий сюрприз мені на  день народження. Це по-друге.
       Мені завжди подобались святкування в родинному колі, і зараз не виключення. Було багато гарних і теплих слів, побажань, звісно подарунків)). Але наприємніше, що найдорожчі люди поряд, здорові і щасливі.
        Потім була зустріч з подругою, з кумою. Як ми гарно провели час! Кав"ярня, сувенірні лавки у центрі Львова, магазин Акцент на Пекарській, де накупили купу подарунків для творчості як для себе, так і для діток. Супер! Де би я мріяла про таке, якби не мамина допомога? Дітки доглянуті - і мені спокійно на душі.
        Та не дивлячись на все "руки чешуться" втілити ідею новорічної підвіски в дитячу кімнату.  Матеріали: фетр, синтепух, нитки муліне, ленти, гудзики.
       
 Отже, фото процесу.



         Вирізала по трафарету необхідну кількість деталей.
       

         Вийшло кожного кольору по два дзвіночки.

     
      Далі розшила бісером сніжинки.


        Зшила, наповнила синтепухом, прикрасила білими лентами і гудзичками.


І як завжди залишився маленький "хвостик" -  вив"язати гачком петельки і оформити гирлянду)).

Р.s. перепрошую за неестетичний фон. В готовому вигляді буде значно симпатичніше.


3 коментарі:

  1. Олю, мені подобаються Ваші всі роботи! Вони з такою душею і теплом створені....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікторіє. Це приємно знати. Стараюся. Планку поставила високу, та от коли і як головне до неї досягнути? Життя непередбачуване, але дуже постараюсь не розчарувати))).

      Видалити